Kaikki Toyota-liikkeet ja -korjaamot ovat normaalisti avoinna.
Kaikki Toyota-liikkeet ja -korjaamot palvelevat normaalisti. Kiinnitämme erityistä huomiota niin autokaluston kuin asiakastilojen puhtauteen. Lisäksi vältämme kontakteja ja kunnioitamme ihmisten välistä etäisyyttä asiointitilanteissa.
Kaikissa Toyota-liikkeissä on tarjolla käsien desinfiointiainetta, kertakäyttöhansikkaita sekä kasvojen suojamaskeja niin asiakkaiden kuin henkilökunnankin käyttöön. Automyyjien työpisteisiin, huollon asiointitiskeille ja muihin vastaaviin palvelupisteisiin on asennettu suojapleksejä suojaamaan niin asiakkaitamme kuin henkilökuntaammekin.
Toyota-liikkeissä noudatetaan työterveyslaitoksen ohjeistusta puhtaanapidosta. Lisäksi vältämme kontakteja, kunnioitamme ihmisten välistä etäisyyttä asiointitilanteissa ja tarjoamme niin asiakkaiden kuin henkilökunnankin käyttöön käsien desinfiointiainetta, kertakäyttöhansikkaita sekä kasvojen suojamaskeja. Palvelupisteisiin, kuten automyyjän työpiste tai huollon asiointitiski, on asennettu suojapleksejä.
Varmistamme säännöllisesti koeajoautojen puhtauden noudattamalla työterveyslaitoksen siivousohjeita.
Kyllä voit. Huoltoon saapuvan auton sisätilat (mm. kuljettajan istuin, ohjauspyörä, vaihteenvalitsin) suojataan huolellisesti Toyotan ohjeistuksen mukaan, ja huollon valmistuttua auton sisätilat pyyhitään huolellisesti. Ennen luovutusta auto puhdistetaan myös ulkopuolelta, ja lisäksi auton avaimet desinfioidaan sekä työn vastaanoton että luovutuksen yhteydessä. Huoltoneuvojasi kertoo tarkemmin, miten auton suojaus ja puhdistus tapahtuu, kun asioit huollossa.
Pyrimme aina mahdollisimman joustavaan toimintaan asiakkaan toiveiden mukaisesti. Voit varmistaa tilanteen ottamalla yhteyttä Toyota-jälleenmyyjääsi / valtuutettuun Toyota-korjaamoon.
Ottamalla yhteyttä Toyota-jälleenmyyjääsi / valtuutettuun Toyota-korjaamoon voit tiedustella esimerkiksi mahdollisuutta vastaanottaa auto ulkotiloissa kontakteja minimoiden, tai kenties kotiin jälleenmyyjän toimesta toimitettuna.
Toyota-liikkeiden henkilökuntaa on ohjeistettu jäämään kotiin erittäin alhaisella kynnyksellä flunssan oireiden ilmetessä. Tämä pätee myös muihin sairastumisiin kuin mahdolliseen koronavirukseen. Seuraamme jatkuvasti viranomaisten mahdollisia uusia ohjeita ja suosituksia.
Toyota-liikkeissä, kuten muuallakin, on kehotettu välttämään esim. kättelyä tai muita kontakteja ihmisiin, lisäämään käsienpesua sekä korostettu yleisen ohjeistuksen mukaista hygieniatasoa ja puhtaanapitoa. Lisäksi tarjoamme niin asiakkaidemme kuin henkilökuntammekin käyttöön käsien desinfiointiainetta, kertakäyttöhansikkaita sekä kasvojen suojamaskeja.
Suosittelemme aina noudattamaan ensisijaisesti viranomaisten ohjeistuksia. Mikäli viranomaisohjeet suosittelevat, että liikkumista vähittäismyyntitiloissa tulee välttää, se on myös Toyotan suositus. Ottamalla yhteyttä Toyota-jälleenmyyjääsi voit tiedustella esimerkiksi mahdollisuutta vastaanottaa auto koeajoon ulkotiloissa kontakteja minimoiden.
Pidämme kaikki Toyota-liikkeet ja automyyjät omien järjestelmiemme kautta aktiivisesti ajan tasalla autojen toimitusajoista ja niiden mahdollisista muutoksista. Pyydämmekin tässä tilanteessa olemaan ystävällisesti yhteydessä omaan liikkeeseenne ja automyyjäänne. Oman tilauksenne tilanne riippuu mm. siitä, mikä malli on kyseessä ja onko se tilattu Suomen varastosta tai kenties tehdastilauksena.
Noudatamme kaupankäynnissä Autoalan kuluttajaneuvottelukunnan (Aune) ja kuluttaja-asiamiehen tarkastamia autokaupan tilaus- ja kauppasopimusehtoja. Mikäli ajoneuvon luovuttaminen viivästyy myyjän syystä, ostaja saa purkaa kaupan, ellei ajoneuvoa luovuteta osapuolten sopiman lisäajan kuluessa. Myyjä ei ole kuitenkin velvollinen luovuttamaan ajoneuvoa, jos sille on olemassa ylivoimainen este (force majeure). Suosittelemme keskustelemaan tilanteesta automyyjäsi kanssa.
Voit. Autojen puhtaudesta pidetään nyt erityisen tarkkaa huolta työterveyslaitoksen ohjeistuksen mukaisesti.
Voit huoletta olla yhteydessä automyyjääsi, pyrimme mahdollisuuksien mukaan joustavuuteen tämänkin asian suhteen.
Pyrimme aina mahdollisimman joustavaan toimintaan asiakkaan toiveiden mukaisesti. Voit varmistaa tilanteen ottamalla yhteyttä automyyjääsi.
Pyrimme aina mahdollisimman joustavaan toimintaan asiakkaan toiveiden mukaisesti. Voit varmistaa tilanteen ottamalla yhteyttä automyyjääsi.
Kyllä voit, joko ottamalla yhteyttä suoraan Toyota-jälleenmyyjääsi / valtuutettuun Toyota-korjaamoon tai osoitteessa toyotahuoltovaraus.fiavautuu uuteen selainikkunaan
Yleisesti ottaen pienet erot huolto-ohjelman ja toteutuneiden huoltojen välillä eivät vaikuta takuuseen. Ääritilanteessa on mahdollista, että takuu ei korvaa ongelmaa, joka aiheutuu selvästi laiminlyödystä huollosta. Laiminlyönniksi katsotaan 3000 km ylitys normaalista huoltovälistä. Voit tiedustella asiaa tarkemmin ottamalla yhteyttä Toyota-jälleenmyyjääsi / valtuutettuun Toyota-korjaamoon.
Ota yhteyttä Toyota Rahoituksen asiakaspalveluun 09 8518 2634 tai toyota.rahoitus@toyota.fi. Voimme yhdessä miettiä sinulle sopivaa ratkaisua esim. maksusuunnitelmaa muuttamalla tai mahdollisella maksuvapaalla.
Lisätietoa Toyota Rahoituksen asiakkaille aiheesta täällä.
Ota yhteyttä Toyota Rahoituksen asiakaspalveluun 09 8518 2634 tai toyota.rahoitus@toyota.fi. Voimme yhdessä miettiä sinulle sopivaa ratkaisua esim. maksusuunnitelmaa muuttamalla.
Toyota Jousto- rahoituksessa auton palauttaminen on mahdollista vasta sopimuksen lopussa. Ole yhteydessä Toyota Rahoituksen asiakaspalveluun 09 8518 2634 tai toyota.rahoitus@toyota.fi. Kerromme sinulle mielellämme lisää vaihtoehdoista.
Jäljellä olevan velan määrän saat helposti tarkistettua My Finance -palvelussa osoitteessa myfinance.toyota.fiavautuu uuteen selainikkunaan. Palvelussa näet myös muut sopimukseesi liittyvät tiedot. Rahoitukseesi liittyvissä asioissa voit olla myös yhteydessä Toyota Rahoitukseen 09 8518 2634 tai toyota.rahoitus@toyota.fi