Toyota haastoi joukon valokuvaajia vangitsemaan Madridin urbaanin sykkeen uuden Toyota C-HR:n heijastuksiin. Yhteistyö juhlisti Toyota C-HR:n lanseerausta ja nämä visuaalisen tarinankerronnan mestarit loivat sen tuloksena 24 uniikkia valokuvaa. Jokaisen valokuvaajan oma tyyli herättää Toyota C-HR:n eloon persoonallisella tavalla.

Madridiin kokoontui marraskuussa 2016 joukko eurooppalaisia Instagram-vaikuttajia ja valokuvaajia. Heille annettiin tehtäväksi vangita uusi Toyota C-HR urbaanissa ympäristössä. Kuvien teemana oli heijastus, mikä oli myös hetki sitten julkaistun TV-kampanjan teema. Jokainen valokuvaaja matkasi vuorokauden ajan ympäri Madridia tavoitteenaan täydellinen valokuva. Yhteistyön tuloksena syntyi 24 kuvaa, joista jokainen kuvastaa auton designia persoonallisella ja luovalla tavalla – #UrbanReflectionsMadrid.

Kaiken kaikkiaan 19 Instagram-vaikuttajaa ja valokuvaajaa 13 eri maasta osallistui haasteeseen. Jokainen osallistuja valittiin tarkasti luovuuden ja vahvan visuaalisen ilmaisun perusteella. Vaikka tehtävänannossa annettiinkin valokuvaajille suunta, heidän oli pysyttävä uskollisena omalle tyylilleen. Näin saatiin aikaan monipuolinen ja vaihteleva kuvakokoelma.

Viikonloppu osoittautui todelliseksi haasteeksi luovan tehtävänannon lisäksi sääolosuhteet ja Madridin tieviidakossa seikkaileminen toivat oman lisänsä valokuvaajien päiviin. Mikään este ei kuitenkaan ollut näille visuaalisen tarinankerronnan ammattilaisille liikaa.

Helmikuun 2017 alusta tämä 24 valokuvan kokoelma tulee nähtäville Toyotan Euroopan showroomille Pariisiin, Le Rendez-Vous Toyotaan. Nähtävänä on tietenkin myös uusi Toyota C-HR.

Evästeiden käyttöehdot

Käytämme evästeitä sivuillamme tarjotaksemme käyttäjille parempaa palvelua. Jos hyväksyt evästeiden asettamisen koneellesi, voit jatkaa sivuston käyttöä normaalisti. Muussa tapauksessa voit muuttaa evästeasetuksia.