Puhtaasti sähköllä

Proace Verso EV:n täyssähköinen voimansiirto tarjoaa hiljaista ja lähipäästötöntä ajoa. Täyssähköiset tila-autot ovat yhä suositumpia perheiden ja yritysten keskuudessa niiden ympäristöystävällisyyden, hiljaisen ajomukavuuden ja alhaisten käyttökustannusten ansiosta.

Lataaminen

Proace Verso EV:n akun koko on aina 75 kWh, ja maksimi latausteho DC-pikalatausasemasta 100 kW. AC-hidaslataus on myös nopeaa auton kolmivaiheisen 11 kW:n tehoisen sisäisen laturin (OBC) ansiosta. Nopeimmillaan mallin akku latautuu 80 %:n varaustasoon pikalatauksessa n. 30 minuutissa**, ja kolmivaiheisessa AC-hidaslatauksessa 100 % kapasiteettiin n. 5-7 tunnissa.**

Ajotilavalitsin

Ajotilavalitsin mahdollistaa Proace Verso EV:n suorituskyvyn räätälöinnin ajotarpeidesi mukaan. Valitse Power vahvaan kiihdytykseen, tasapainoinen Normal jokapäiväiseen ajoon ja Eco maksimoidaksesi sähköinen toimintamatka pidemmillä matkoilla.

Multimedia

Tärkeät tiedot kuten jäljellä oleva sähköajokantama tai lähimmät latausasemat ovat aina selkeästi saatavilla suurella teräväpiirtoisella 10” kosketusnäytöllä (Shuttle-varustetasosta alkaen).
  • Akku

    75 kWh

  • Toimintamatka 

    330 km¹

  • Teho

    136 hv

 

Taloudellista voimaa

Proace Versoon on saatavana kaksi tehokasta dieselmoottoria, joista löytyy sopiva vaihtoehto kaikkiin käyttötarkoituksiin.

  • Moottorit

    2.0 D 140 & 2.0 D 180

  • Suurin teho (hv) 

    177 hv²

     

  • Kulutus

    7.2-7.8 l³

  • CO2

    188-204 g/km³

Mallin lopulliset tekniset tiedot vahvistuvat tyyppihyväksynnän valmistuttua, ja tarkemmat tiedot löytyvät ajoneuvokohtaiselta COC-todistukselta.

¹ 75 kWh 
² 2.0 l D-4D 180 6 A/T
³ 1.5 l D-4D 115 6 M/T

*Sähköajokantama ja sähkönkulutus on mitattu WLTP-standardin mukaisesti kontrolloidussa ympäristössä. Toteutuneet arvot saattavat poiketa mitatusta. Sähköajokantamaan ja sähkönkulutukseen vaikuttavat ajotapa sekä muut tekijät, mm. lämpötila, tieolosuhteet, liikenne, ajoneuvon kunto, varustelu, kuorma ja matkustajien määrä.

**Latausteho ja -aika on mitattu kontrolloidussa ympäristössä ja vakiolämpötilassa. Toteutuneet arvot saattavat poiketa mitatusta. Suurin hetkellisesti saavutettava latausteho voi poiketa selvästi keskimääräisestä lataustehosta. Latausteho voi olla merkittävästi tavanomaista matalampi esim. Suomen talviolosuhteissa. Lataustehoon ja -aikaan vaikuttavat mm. käytetty latauspiste, lämpötila, auton käyttö, akuston varaus, lämpötila ja peräkkäisten latausten tiheys.