Geneven autonäyttelyssä 2011 esitelty FT-Bh -konseptimalli on hybridiauto, jossa tuotiin esille energiatehokkuuden ja taloudellisuuden edistyksellisyyksiä.
Mallissa tavoiteltiin parannuksia viidellä osa-alueella: painonsäästössä, aerodynamiikassa, voimainsiirron hyötysuhteessa, lämpöenergian hallinnassa ja sähköenergian säästössä. Näiden tuloksena FT-Bh painoi vähemmän kuin kolmiovinen Aygo, mutta tarjosi vastaavat sisätilat kuin viisiovinen B-segmentin auto, eli Yaris.
Noin 30 % parannuksen aerodynamiikassa, pienempikokoisen hybridiratkaisun ja optimoidun energianhallinnan myötä insinöörimme saavuttivat tavoitteensa. Konseptimalli tuotti vain puolet saman vuoden tyypillisen B-segmenttiä edustavan auton hiilidioksidipäästöistä.
Jotta projektin tulokset olisivat vielä merkityksellisemmät, FT-Bh:n valmistamiseen ei käytetty mitään eksoottisia materiaaleja, joita konseptiluomuksiin tyypillisesti yhdistetään. Koska auton valmistuksessa hyödynnettiin vain tuolloin yleisesti autoteollisuudessa käytettyjä valmistusmenetelmiä, tuloksena oli kustannussäästöjen lisäksi lähes sellaisenaan sarjatuotantoon kelpaava konsepti.

