Laadun jatkuva kehittäminen on ollut Toyotan päämääränä aina sen alkuhetkistä asti. Kaizen-filosofiamme mukaisesti teemme jatkuvasti parannuksia varmistaaksemme, että toimitamme asiakkaillemme huippuluokan autoja ja palveluja.
Laadun jatkuva kehittäminen on ollut Toyotan päämääränä aina sen alkuhetkistä asti. Kaizen-filosofiamme mukaisesti teemme jatkuvasti parannuksia varmistaaksemme, että toimitamme asiakkaillemme huippuluokan autoja ja palveluja.
Laatu on kaiken toimintamme keskiössä. Lähes vuosisadan pituisen historiamme aikana olemme saavuttaneet maailmanlaajuisen hyvän ja luotettavan maineen, jota haluamme vaalia jatkossakin. Laadunvarmistusjärjestelmämme ydinajatukset - asiakas on tärkein, laatu ensin ja Kaizen eli jatkuvan parantamisen periaate - otettiin käyttöön samalla hetkellä, kun yhtiö perustettiin. Siitä lähtien näitä periaatteita on sovellettu organisaation kaikilla tasoilla tehdashallista huippujohtoon. Olemme ylpeitä perinteistämme ja jatkamme niiden kehittämistä ja parantamista kohdataksemme uuden ajan haasteet.