1. Toyota Way
  2. Vinkit ja palvelut
  3. Sopimusasioiden hoitaminen käy kätevästi My Finance -palvelussa
Toyota palvelee

Sopimusasioiden hoitaminen käy kätevästi My Finance -palvelussa

Toyota My Finance
My Finance -palvelu on Toyota Rahoituksen asiakkaiden verkkokanava omien sopimusasioiden hoitoon. Nyt palveluun on tullut uusia monipuolisia toimintoja.
  • Teksti: Roosa Lumirotko
  • Kuvat: Adobe
  • 13.6.2022
  • My Finance -palvelu on Toyota Rahoituksen asiakkaiden verkkokanava omien sopimusasioiden hoitoon. Palvelun kautta voi muun muassa itsenäisesti muuttaa kuukausimaksun eräpäivää, tarkistaa sopimuksen saldon tai ladata ulkomaan matkaa varten autolle maastavientiluvan. Nyt verkkopalveluun on tullut uusia toimintoja, mahdollistaen Toyotan asiakkaille entistä monipuolisemman sopimusasioiden hoitamisen omatoimisesti ja kelloon katsomatta.

    Maksusuunnitelman päivittäminen

    My Finance -palvelu mahdollistaa erilaisten muutosten laskemisen auton osamaksusopimukseen, ja monissa tapauksissa asiakas voi itse asettaa haluamansa muutoksen voimaan heti. Eri elämäntilanteista johtuen autorahoitusta voi olla tarpeen päivittää. Esimerkiksi kuukausierän suuruutta halutaan välillä muuttaa tai tehdä suurempia kertalainalyhennyksiä. My Finance auttaa näiden muutoksien suunnittelussa, ja samalla voi itse , kaikessa rauhassa laskea erilaisia vaihtoehtoja.

    Sopimuksen maksutiedot käden ulottuvilla aina tarvittaessa

    Sopimusten maksutietojen ja -tilanteen tarkistaminen käy kaikista kätevimmin My Financesta. Palvelussa voi tarkastella koko sopimusajan maksueräluetteloa, ajankohtaista maksutilannetta, jäljellä olevan saldon määrää tai tarkistaa yksittäisen erän maksutiedot aina tarvittaessa vain muutamalla klikkauksella. Lähestyvän maksuerän tiedot siirtyvät My Financesta niin halutessaan suoraan verkkopankkiin virtuaaliviivakoodin avulla.

    Kätevä tapa olla asiakaspalveluun yhteydessä

    My Finance -palveluun kirjaudutaan verkkopankkitunnuksilla, ja kun asiakas ottaa Toyota Rahoituksen asiakaspalveluun yhteyttä palvelun kautta, saapuu yhteydenotto käsiteltäväksi valmiiksi asiakas- tai sopimustietoihin liitettyinä. Näin asioiminen on turvallista, eikä asiakkaan tarvitse muilla tavoilla vahvistaa omaa henkilöllisyyttään tai täsmentää, mitä sopimusta asia koskee. Palvelun kautta voi tarvittaessa myös lähettää sekä vastaanottaa dokumentteja asianhoitoa varten turvallisesti, ja sopimuksiin liittyvät viestit säilyvät yhdessä paikassa tallessa.

    My Finance -palveluun pääsee osoitteesta myfinance.toyota.fi

    Autorahoitukseen liittyen saat lisätietoja My Financesta tai asiakaspalvelustamme.

Kiihdytä mukaan Toyota-maailmaan

Tilaa Toyota Way -uutiskirje

Myös nämä voisivat kiinnostaa sinua