Ota yhteyttä Toyotaan
Löydä jälleenmyyjäsi
Tilaa Toyota Uutiskirje

Best Global Brands 2017

Arvokkaimmat brändit tutkimuksen kohteena

Toyota on maailman arvokkain autobrändi myös vuonna 2017.

Toyota on pysynyt maailman arvokkaimpien brändien listalla jo usean vuoden ajan. Toyota on vuoden 2017 tutkimuksen mukaan maailman arvokkain autobrändi, ja maailman kaikkien brändien listalla Toyota on sijalla 7. Toyotan markkina-arvo oli tutkimuksen tekohetkellä noin 50 miljardia dollaria. Vuoden 2017 tutkimuksessa todettiin, että menestyneimmät brändit pitävät asiakkaansa toimintansa keskiössä. Asiakkaiden luottamus ja laadukkaiden autojen valmistus ovatkin olleet olennainen osa Toyotan arvopohjaa jo yrityksen alkuajoista lähtien. Lisäksi tutkimuksessa korostettiin muutosvalmiuden olevan yksi tärkeistä tekijöistä, jotka korostuivat vuoden 2017 10 arvokkaimman brändin joukossa. Nopeasti muuttuva maailma vaatii kykyä mukautua muutoksiin, ja vahvimmilta brändeiltä tällaista kykyä löytyy.

Toyota on, paitsi maailman arvokkain autobrändi, myös yksi maailman suurimmista autonvalmistajista. Esimerkiksi vuonna 2017 Toyota Motor Companyn valmistamia autoja myytiin yli 10 miljoonaa kappaletta.

Arvokkaimmat autobrändit Best Global Brand 2017
1. Toyota
2. Mercedes-Benz
3. BMW
4. Honda
5. Ford
6. Huyndai
7. Audi
8. Nissan
9. Volkswagen
10. Porsche

Lue lisää Toyotan laadusta

Toyota-merkkihuolto ylivoimainen Tekniikan Maailman testissä. Toyota-merkkihuolto ylivoimainen Tekniikan Maailman testissä. Tekniikan Maailma vertailee säännöllisesti merkkihuoltojen ja ”yleishuoltojen” laatutasoa. Uusin vertailu löytyy numerosta 11/2015. Tulokset ovat lehden mielestä musertavia. Merkkihuollot olivat ylivertaisia tarjolla olleisiin vaihtoehtoihin verrattuna. Erityisen hyvin menestyi Toyotan merkkihuolto. Toyota on jälleen maailman arvokkain autobrändi Toyota on jälleen maailman arvokkain autobrändi Interbrand on julkaissut tuoreen listauksen maailman arvokkaimmista brändeistä (Best Global Brands 2019). Toyota oli maailman kymmenen arvokkaimman brändin joukossa sijalla 7. Lisäksi Toyota on vuoden 2019 tutkimuksen mukaan maailman arvokkain autobrändi. Toyota-hybridi on vähäpäästöisempi valinta. Toyota-hybridi on vähäpäästöisempi valinta. Hybridiautojen CO2-päästöt ovat pienemmät ja tällä on myönteinen merkitys ilmastoon ja kasvihuoneilmiöön. Toyota-hybridiautolla voi ajaa jopa yli puolet ajoajasta sähköllä, jolloin autosta ei tule lainkaan päästöjä. Hybridiauto on valinta ilmastonmuutosta vastaan. Toyotan hybriditekniikkaan liittyvien termien selitykset Toyotan hybriditekniikkaan liittyvien termien selitykset Hybriditeknologiaan liittyy runsaasti teknisiä yksityiskohtia, erikoissanoja ja lyhennyksiä. Näiltä sivuilta löydät selitykset ja tekniset kuvaukset Toyotan hybridisivuilla esitettyihin termeihin.
Evästeasetukset sivuillamme

Käytämme Toyota.fi-sivuilla evästeitä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen takaamiseksi. Voit jatkaa sivustomme käyttöä normaalisti tai muuttaa evästeasetuksiasi. Muuta evästeasetuksiasi täältä. Jos hyväksyt evästeiden käytön, paina OK.

OK