Toyota Info

Valmiina palvelemaan.

Toyota Info 0800-13663 on Toyota-autoilijoille suunnattu maksuton palvelunumero, josta saat tietoa Toyota-malleista ja –palveluista. Puhelin palvelee sinua arkisin klo 12.00. – 15.00. Tästä numerosta saa apua 24 tuntia vuorokaudessa (yhdistyy Tiepalveluun), mikäli matkasi yllättävästi katkeaa.

Omaan autoosi ja saamaasi palveluun liittyviin kysymyksiin vastaa parhaiten oma Toyota-liikkeesi.

Toyota Info ja Toyota-liikkeet antavat lisätietoja myös Taxfree-kysymyksissä. Voit antaa palautetta tai kysyä myös Ota yhteyttä -lomakkeella. Ennen kuin soitat Toyota Infoon, tutustu oheisiin Usein esitettyihin kysymyksiin. Hyvin usein apu löytyy jo niistä.

Toyota Infolle useimmin esitettyjä kysymyksiä

1. Miten rengaspainetunnistimet toimivat?

2. Saako uudelle autolle tehdä ruosteenestokäsittelyn ja säilyykö tällöin auton takuu?

3. Keille Toyota Plus –asiakaslehti lähetetään?

4. Olen tuonut käytetyn Toyota-auton Suomeen. Tarvitsen rekisteröintikatsastusta varten vaatimustenmukaisuustodistuksen (CoC). Mistä saan sellaisen?

5. Mistä voin hankkia omistajan käsikirjan Toyotaani?

6. Mistä voin hankkia korjaamokirjan Toyotaan?

7. Olen vaihtamassa Toyota Corollaan alkuperäisestä poikkeavaa moottoria. Mistä saan ohjeet ja luvat?

8. Voinko huollattaa Toyotani viereisellä huoltoasemalla, joka ei ole valtuutettu Toyota-korjaamo? Säilyykö auton takuu?

9. Voinko muuttaa autoni rengaskokoa?

10. Saako uuden auton vahata?

11. Korjaamo ei löydä vikaa, mitä tehdään?

12. Tankkasin vahingossa bensaa dieselautoon, mitä teen?

13. Voinko käyttää biopolttoainetta Toyota-autossani?

14. Miten vaihdan autoni kellonajan talvi- ja kesäaikaan?

15. Kannattaako autoni moottoria enää esilämmittää erillisellä lämmittimellä kun enää ei ole kunnon pakkasia?

16. Minne voin reklamoida tuotteesta ja/tai palvelusta?

17. Kuinka pitkään täyshybridimallien akut kestävät normaalikäytössä?

18. Mistä saan lisätietoa jos epäilen autoni kuuluvan takaisinkutsukampanjaan?

19. Miksi mainonnassa ilmoitettu polttoaineen kulutus ei täsmää todellisuuden kanssa?

20. Miksi Touch & Go:n navigaattorin kartat eivät ole ajan tasalla ja miksi sen päivitys maksaa?

21. Miten saan Touch&Go:n karttapäivityksen?

22. Miksi kaikissa Toyota-autoissa ei enää ole vakiona tunkkia ja rengasavainta?

23. Toimiiko uusi puhelimeni autoni handsfree-järjestelmässä?

24. Miten Toyotan Asiakasportaali toimii ja miten sinne kirjaudutaan?

Evästeiden käyttöehdot

Käytämme evästeitä sivuillamme tarjotaksemme käyttäjille parempaa palvelua. Jos hyväksyt evästeiden asettamisen koneellesi, voit jatkaa sivuston käyttöä normaalisti. Muussa tapauksessa voit muuttaa evästeasetuksia.