MyT by Toyota

Yhdistä itsesi ja Toyotasi

Maksuttoman MyT-mobiilisovelluksen avulla voit hyödyntää Toyota-autoosi liittyviä Connected-palveluita, jotka yhdistävät sinut autoosi silloin, kun haluat. Voit mm. suunnitella matkoja etukäteen vaikkapa kotisohvalta, paikantaa pysäköidyn autosi ja saada muistutuksen siitä, että autosi tarvitsee huoltoa. Uusiimpiin Toyota-malleihin saatavilla oleva hybridiajovalmentaja analysoi ajotapaasi ja kertoo, kuinka ajat entistä taloudellisemmin hybridilläsi. Lisäksi saat mm. reaaliaikaista liikennetietoa, varoituksen lähestyvästä nopeusvalvontakamerasta ja voit etsiä esim. huoltoasemia tai sopivia pysäköintipaikkoja.

Pysy yhteyksissä.

MyT-tilin avulla hallitset monipuolisemmin multimediajärjestelmääsi ja saat hyödyllisiä tietoja autostasi MyT-sovelluksen ja My Toyota -portaalin kautta. Voit ottaa MyT-sovelluksen palvelut käyttöösi, kun olet tilannut uuden Toyota-auton, tai jos ajelet jo uudella Toyota-autollasi.

Tarvitsetko apua? Lähin Toyota-jälleenmyyjäsi auttaa mielellään

Löydä jälleenmyyjäsi Sovelluksen ja palvelujen käyttöönotto (pdf)

Hybridiajovalmentaja

Ole elämäsi paras hybridiautoilija

Hybridiajovalmentaja auttaa sinua tulemaan oman elämäsi parhaaksi hybridiautoilijaksi. Se antaa tietoa sähköajostasi ja auttaa sinua ajamaan vieläkin enemmän sähköllä. Samalla säästät sekä rahaa että ympäristöä.

/
Lähetä reitti autoon

Helppo tapa suunnitella reittisi
Suunnittele matkasi helposti ja mukavasti vaikkapa kotisohvalta MyT-sovelluksen avulla. Suunniteltuasi matkasi, voit lähettää kohteen suoraan sovelluksesta autosi navigaatiojärjestelmään.

/
Ajoneuvon tilausseuranta

Seuraa ajoneuvosi matkaa
Ajoneuvon tilausseurannasta voit tarkastaa, missä vaiheessa autosi valmistus ja kuljetus on.

/
Ajohistoria

Tarkastele ajohistoriaasi
MyT-sovellus tallentaa ajohistoriasi. Ajohistorian kautta voit tarkastella mm. ajomatkojen kestoja sekä ajonopeuksia. Sovelluksen avulla voit myös erotella työajon henkilökohtaisesta ajosta helposti ja nopeasti.

/
Huoltomuistutus

Ei enää unohdettuja huoltoja
MyT-sovellus huolehtii siitä, että Toyotasi pysyy parhaassa mahdollisessa kunnossa. Sovellus muistuttaa sinua lähestyvästä huollosta reaaliaikaista mittarilukemaa hyödyntäen.

/
Etsi ajoneuvoni

Mihin parkkeerasin?
Etsi ajoneuvoni -toiminto hyödyntää Googlen karttapalveluita. Sen avulla löydät pysäköidyn autosi helposti etänä, ja lisäksi voit jakaa auton sijainnin perheellesi ja ystävillesi.

 

Lataa MyT-mobiilisovellus matkapuhelimeesi.

MyT Multimedia

Helppokäyttöinen navigointi- ja viihdejärjestelmä.


MyT Multimedia mahdollistaa suosikkisovelluksiesi käytön osana autoa. Lisäksi saat mm. reaaliaikaista liikennetiedoa, varoituksen lähestyvästä nopeusvalvontakamerasta ja voit etsiä esim. sopivia pysäköintipaikkoja tai mielenkiintoisia matkakohteita.
 

Reaaliaikaiset matkatiedot

Reitinlaskenta reaaliaikaisesti
Pysy ajantasalla siitä, mitä tien päällä tapahtuu. Autosi navigointijärjestelmä ilmoittaa sinulle, mikäli reitilläsi on tapahtunut jotain yllättävää ja ehdottaa sinulle sopivia vaihtoehtoisia reittejä määränpäähäsi.  

MyT App
Varoitus lähestyvästä nopeusvalvontakamerasta

Aina oikea ajonopeus
Ei enää ylinopeutta epähuomiossa. Navigointilaitteesi varoittaa sinua aina, kun olet lähestymässä nopeusvalvontakameraa. Voit myös itse ilmoittaa uusista nopeusvalvontakameroista muulle yhteisölle.

MyT App
Huoltoasemat

Tankkaaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa
Löydä itsellesi sopiva huoltoasema, olipa se sitten määränpäässäsi, missä tahansa matkan varrella tai lähinnä nykyistä sijaintiasi. Voit etsiä huoltoaseman esim. hinnoittelun perusteella tai hakea tietyn huoltoasemaketjun lähintä toimipistettä.

MyT App
Google Street View -katunäkymäpalvelu

Tiedä, mitä etsit
Google Street View -katunäkymäpalvelun avulla voit tarkastella määränpäätäsi 360 asteen näkymällä. On helpompi löytää perille, kun tietää, mitä etsii.

MyT App
Pysäköinti

Löydä sopiva pysäköintipaikka valmiiksi
Voit etsiä sopivan pysäköintipaikan valmiiksi määränpäästäsi, mistä tahansa reittisi varrelta tai nykyistä sijaintiasi lähimmän pysäköintipaikan. Voit etsiä sopivia pysäköintipaikkoja esim. hinnoittelun tai etäisyyden perusteella, tai hakea jonkin tietyn pysäköintiketjun toimipisteitä.

MyT App
Sää

Älä anna sään yllättää
Tarkasta valmiiksi, millainen sää määränpäässäsi vallitsee nyt tai saapumisesi aikaan. Tallenna suosikki matkakohteesi tietääksesi aina, millainen sää siellä on.

MyT App
Älypuhelinintegraatio

Parempia yhteyksiä.
Applen CarPlayn avulla voit suoraan hyödyntää puhelimesi toimintoja auton multimedianäytössä. Palvelun saatavuus vaihtelee mallikohtaisesti.

MyT App
Lähellä olevat mielenkiintoiset kohteet

Löydä mielenkiintoiset pysähtymispaikat
Navigointilaitteesi avulla löydät helposti lähellä olevat, sinua kiinnostavat kohteet.

Usein kysytyt kysymykset

Toyotalla ajaminen ei ole koskaan ollut näin hauskaa, ja MyT Connected -palvelujen avulla ajokokemuksesta tulee vielä parempi.

Teknologian ei tarvitse olla vaikeaa tai pelottavaa. Meillä on vastaus kaikkiin MyT Connected -palveluihin liittyviin kysymyksiisi.

MyT Connected -palvelujen ansiosta sinä ja autosi pysytte aina yhteyksissä, ja ajostasi tulee tehokkaampaa ja järkevämpää.

MyT-sovellus

Mitä ovat tarjolla olevat Connected-palvelut?

MyT Connected -palvelut koostuvat MyT-sovellukseen sisältyvistä palveluista ja MyT Multimedia -palveluista.

MyT-sovelluksen avulla voit kommunikoida autosi kanssa missä tahansa oletkin. Voit esim. suunnitella matkoja, paikantaa pysäköidyn autosi ja saada muistutuksen siitä, että autosi tarvitsee huoltoa.

MyT Multimedia tarjoaa mm. reaaliaikaista liikennetietoa, varoittaa lähestyvistä nopeusvalvontakameroista ja auttaa sinua löytämään mielenkiintoisia kohteita.

Miksi minun kannattaisi perustaa MyT-tili?

MyT-tilin avulla hallitset monipuolisemmin multimediajärjestelmääsi, ja lisäksi saat hyödyllisiä tietoja autostasi MyT-sovelluksen ja My Toyota -portaalin kautta.

Mitä eroa on MyT-sovelluksella ja My Toyota -portaalilla?

Pääset samoilla tunnuksilla MyT-sovellukseen ja MyToyota -portaaliin.

MyT-sovelluksen avulla saat käyttöösi muun muassa seuraavat palvelut:

• Ajoneuvon tilausseuranta
• Etsi autoni
• Lähetä reitti autoon
• Hybridiajovalmentaja
• Ajotiedot
• Huoltomuistutus

My Toyota -portaalin avulla saat yksityiskohtaista tietoa autostasi ja voit lisäksi ostaa ja hallita palveluita. Portaali tarjoaa sinulle muun muassa seuraavat palvelut:

• Ajoneuvon tilausseuranta
• Matkasuunnittelija
• Huoltovaraus
• Ajoneuvon tiedot
• Omistajan käsikirja
• Karttapäivitykset
• Omien tietojen hallinta

Voinko käyttää Connected-palveluita toisessa Toyotassa?

MyT-sovellus on kytketty sekä omistajaan että ajoneuvon valmistenumeroon, joten voit käyttää sovelluksen palveluja vain tietyssä autossa.

Voit käyttää MyT Multimedia -palveluita omalla tililläsi myös useassa Toyota-ajoneuvossa.

Voivatko muut perheenjäseneni käyttää MyT-sovelluksen Connected-palveluita?

MyT-sovelluksen Connected-palveluita voi käyttää vain auton omistaja. Voit kuitenkin halutessasi jakaa käyttäjätilisi tiedot myös perheenjäsenillesi, ja samaa tiliä voi käyttää useammassa laitteessa.

Multimediajärjestelmää voi hallita kuka tahansa auton käyttäjä.

Luulen, että autossani olevia MyT Connected -palveluita ei ole aktivoitu. Mitä minun tulisi tehdä?

Connected-palvelut ovat käytössäsi, mikäli et saa ilmoitusta jossa sinua pyydetään aktivoimaan Connected-palvelut kirjautuessasi sovellukseen.

Mikäli saat kirjautuessasi ilmoituksen käyttöehtojen ja tietosuorakäytäntöjen hyväksymisestä, hyväksy käyttöehdot ja seuraa sovelluksen antamia ohjeita. Tutustu myös tarvittaessa alla oleviin ohjeisiin.

Vaihtoehtoisesti voit tarkastaa onko Connected-palvelut aktivoitu sovelluksen asetuksista: valitse kotisivun oikeasta ylänurkasta ratassymbolin, siirry asetuksiin ja valitse "Auto". Palvelut on aktivoitu, mikäli auton asetuksissa on maininta ”Poista Connected-palvelut käytöstä”.

Miten vaihdan MyT-salasanani?

Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit vaihtaa sen painamalla kirjautumissivulta kohtaa ”Unohditko salasanasi?”, syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja lähettämällä salasanan palautuslinkin.

Mikäli muistat salasanasi, voit vaihtaa sen painamalla ratassymbolia, avaamalla kohdan "Asetukset" ja valitsemalla ”Vaihda salasana”.

Mitkä käyttöjärjestelmät tukevat MyT-sovellusta?

MyT-sovellus toimii sekä iOS- että Android-laitteissa.

Ovatko MyT Connected -palvelut tarjolla minun autooni?

Voit tarkastaa mallikohtaisen saatavuuden ylempää kohdasta "Palveluiden saatavuus malleittain."

Kuinka pitkään MyT Connected -palveluni pysyvät aktivoituna?

MyT-sovelluksen Connected-palvelut pysyvät aktivoituina 10 vuotta. Toyota vastaa palvelun datasiirron kustannuksista tämän ajan. MyT-sovellus toimii toki myös sen jälkeen, kun Connected-palvelut eivät ole enää käytössä.

Mikäli ostan käytetyn Toyotan, ovatko minun MyT Connected -palveluni edelleen saatavilla?

Mikäli hankit käytetyn Toyotan, joka pystyy hyödyntämään Connected-palveluita, poikkea jälleenmyyjäsi luona. Jälleenmyyjän vahvistettua sinut auton uudeksi omistajaksi voit aktivoida Connected-palvelusi hankkimaasi autoon.

Mistä löydän puhelimeeni liitetyn MyT-sovelluksen versionumeron?

Näet sovelluksen versionumeron kirjautumissivun alakulmasta tai vaihtoehtoisesti menemällä ratassymbolin kautta asetuksiin, valitsemalla kohdan "Yleinen" ja vierittämällä sivun alareunaan. Ehdotamme, että otat MyT-sovelluksen automaattiset päivitykset käyttöösi. Lisäämme sovellukseen jatkuvasti uusia ominaisuuksia.

Miten lataan MyT-sovelluksen?

Siirry iOS-sovelluskauppaan tai Google Play Storeen. Etsi MyT by Toyota -sovellus. Voit ladata sen veloituksetta.

Miten aktivoin MyT-sovelluksen Connected-palvelut autooni?

Saat kirjautuessasi ilmoituksen, jossa sinua pyydetään aktivoimaan Connected-palvelut. Lue ja hyväksy ensin käyttöehdot ja tietosuojakäytännöt, tämän jälkeen seuraa sovelluksen antamia ohjeita.

Vaihtoehtoisesti valitse kotisivulla oikeasta alakulmasta löytyvä ratassymboli. Siirry asetuksiin ja valitse "Auto"-välilehti ja lopuksi valitse ”Aktivoi Connected-palvelu”. Seuraa sovelluksen antamia ohjeita.

Yksityiskohtaiset ohjeet löydät alta.

Miksi MyT-sovellukseni käskee minun odottaa palveluiden aktivoitumista, vaikka olen hyväksynyt kaikki esitetyt käyttöehdot?

Aktivoinnin loppuun suorittamiseksi sinun on ajettava kaksi matkaa yli 10 km/h nopeudella. Sen jälkeen MyT-sovellus aktivoituu ja palvelut tulevat näkyviksi ruudullesi.

Milloin voin hyödyntää MyT-sovellukseen Connected-palveluita?

Voit hyödyntää niitä koska tahansa. Auton tiedot siirtyvät sovellukseen, kun moottori on sammutettuna. Näet viimeisimmän matkasi tiedot, kun olet sammuttanut moottorin. Datan siirtäminen käyttää hyväkseen mobiiliverkkoa, joten siirto ei välttämättä toimi ollessasi maan alla.

En löydä kaikkia matkojani MyT-sovelluksestani. Mistä voin löytää ne?

Mene sovelluksen "Palvelut" -osioon ja valitse "Ajotiedot" tai vaihtoehtoisesti "Hybridiajovalmentaja". Voit tarkastella kaikkia ajettuja matkoja kohdasta "Kaikki matkat". Valitse haluamasi matka tarkastellaksesi sen ajotietoja. Koti-osiosta löydät yksityiskohtaiset tiedot viimeksi ajamastasi matkasta.

"Lähetä reitti autoon" -toiminto ei toimi. Määränpäät eivät siirry navigaatiojärjestelmään. Kuinka ratkaisen ongelman?

Autossani ei ole navigaatiojärjestelmää. Voinko silti käyttää "Lähetä reitti autoon" -toimintoa?

Toiminnon käyttäminen edellyttää navigaatiojärjestelmää.

Miten yksityisyystila toimii?

Yksityisyystila on aktivoitavissa MyT-sovelluksen asetukset-sivulta. Voit kytkeä yksityisyystilan päälle tai pois päältä itse. Mikäli kytket yksityisyystilan päälle, kytket samalla GPS-toiminnon pois päältä, emmekä voi enää lähettää sinulle autosi sijaintitietoja. Löydät yksityiskohtaiset ohjeet oheisesta oppaasta.

Mitä minun pitää tehdä myydessäni Toyotani?

Poista autosi MyT-tililtäsi, mutta älä poista tiliäsi, sillä tulevaisuudessa omistamasi Toyota-autot voidaan lisätä tilillesi. Muistathan kertoa tulevalle auton omistajalle olemassa olevista palveluista. Uusi omistaja saa ne käyttöönsä ottamalla yhteyttä Toyota-jälleenmyyjään.

Miten kytken Connected-palvelut pois käytöstä?

Jos haluat poistaa Connected-palvelut väliaikaisesti pois käytöstä, siirry yksityisyystilaan ja kytke GPS-seurantan pois käytöstä.

Jos haluat pysyvästi lopettaa MyT-sovelluksen Connected-palvelujen käytön, siirry asetuksiin etusivun ratassymbolista. Valitse sitten "Auto"-välilehti ja kytke Connected-palvelut pois käytöstä.

Mitä, jos poistan auton valmistenumeron MyT-tililtäni? Lakkaavatko myös palvelut toimimasta?

Kyllä, myös MyT-sovelluksen Connected-palvelut lakkaavat toimimasta.

Saanko autostani sellaisia tietoja kuten "polttoaine vähissä" tai ovatko ovet lukittuina?

Nämä palvelut eivät ole tällä hetkellä tarjolla, mutta valmistelemme juuri uusien palveluiden lisäämistä MyT-sovelluksen Connected-palveluihin. Päivitämme aktiivisesti sovellusta, jotta palvelut olisivat ajan tasalla. Helpoiten pidät sovelluksesi ajan tasalla mahdollistamalla automaattiset päivitykset sovelluskaupastasi.

MyT Multimedia

Mikä on MyT Multimedia ja mitä se minulle tarjoaa?

MyT Multimedia tarjoaa useita reaaliaikaisia navigaatiopalveluita. Saat mm. ajantasaista tietoa liikenneruuhkista ja varoituksen lähestyvästä nopeusvalvontakamerasta.

Palveluiden käyttö edellyttää verkkoyhteyttä. Voit muodostaa yhteyden esim. älypuhelimesi avulla.

Tarjoamme kaikkiin uusiin Toyota-tilauksiin kolmen vuoden maksuttomat karttapäivitykset, mikäli tilatussa ajoneuvossa on varusteena navigointilaite. Muita tarjoamiamme palveluja ovat esim.

• Reaaliaikaiset matkatiedot
• Google Street View -katunäkymäpalvelu
• Lähellä olevat mielenkiintoiset kohteet
• Säätiedot

Tarkasta palveluiden mallikohtainen saatavuus ylempää kohdasta "Palveluiden saatavuus malleittain".

Miksi reaaliaikaiset navigaatiopalvelut vaativat internet-yhteyden? Miten ne eroavat tavallisista navigaatiopalveluista?

Vakiona oleva navigaatiojärjestelmä saa tietonsa GPS-satelliittien lähettämästä signaalista. MyT Multimedia sen sijaan tarjoaa reaaliaikaista tietoa esim. liikenneruuhkista ja vallisevista sääolosuhteista. Reaaliaikaisen tiedon vastaanottamiseen tarvitaan internet-yhteys.

Ovatko MyT Multimedia -palvelut saatavilla automalliini?

Tarkasta palveluiden mallikohtainen saatavuus ylempää kohdasta "Palveluiden saatavuus malleitain".

Paljonko MyT Multimedia -palvelut maksavat?

MyT-sovelluksen reaaliakaiset navigaatiopalvelut ovat käyttäjälle maksuttomia kolmen ensimmäisen vuoden ajan. Sen jälkeen voit ostaa palvelut käyttöösi sovelluskaupastamme, josta näet myös palveluiden hinnan.

Mitä tapahtuu, kun maksuton MyT Multimedian kolmivuotiskausi päättyy? Saanko ilmoituksen maksuttoman kauden päättymisestä?

Saat tiedon maksuttoman kauden päättymisestä 30 päivää etukäteen. Ilmoitus tulee multimedialaitteesi näytölle.

Sovelluskaupassa voit uudistaa tilausjaksosi joko yhdeksi (1) vuodeksi tai kolmeksi (3) vuodeksi. Uudistaessasi huoltosopimuksen voit valita kauden pituudeksi yksi (1), kaksi (2) tai kolme (3) vuotta. Tarkasta ajantasaiset hinnat sovelluskaupasta.

Mistä löydän sovelluskaupan?

Sovelluskauppa löytyy My Toyota -portaalista. Pääset sovelluskauppaan myös autosi multimediajärjestelmän kautta.

Sovelluskaupassa voit ostaa MyT Multimedia -palveluita ja tarkastaa jo käytössäsi olevien palveluiden tilan. Siirry "Ostetut tuotteet" -osioon nähdäksesi käytössäsi olevat sovellukset ja niiden jäljellä olevan käyttöajan.

Jos siirryt sovelluskauppaan autosi multimedialaitteiston kautta, voit ladata käyttöösi jo ostamiasi palveluita. Löydät sovelluskaupan valitsemalla ensin päävalikosta "Sovellukset" ja sitten ”Autossa” vaihtoehdon.

Miten ostan MyT Multimedia -palveluita?

Voit ostaa palveluita My Toyota -portaalin kautta. Nähdäksesi jo ostamasi palvelut klikkaa ”Ostetut tuotteet”.

Ostin käytetyn Toyotan. MyT Multimedia -palvelut on jo aktivoitu. Onko minun aktivoitava ne uudelleen?

Voit käyttää niitä heti. Muistathan, että sinun yhdistettävä Bluetoothin avulla navigointi Connected-palveluihin. Suosittelemme kuitenkin, että syötät omat MyT-/ My Toyota -tunnukset järjestelmään linkittääksesi multimedialaitteen omaan tiliisi. Silloin voit ostaa palveluita ja karttapalveluita portaalista ja jakaa niitä autoosi MyT-sovelluksen kautta.

Miten luon MyT Multimedia -tilin?

MyT-sovellus ja My Toyota -portaali käyttävät samoja tilitietoja. Jos sinulta puuttuu tili, suosittelemme, että lataat sovelluksen ja luot tilin siellä.

Miten aktivoin MyT Multimedia -palvelut?

Hyväksymisen teet autosi multimedialaitteiston avulla. Muistathan, että hyväksymishetkellä autosi tulee yhteydessä verkkoon esim. Bluetoothin tai wifin avulla. Katso yksityiskohtaiset ohjeet oheisesta oppaasta.

Miten luon autooni wifi-yhteyden?

Miten luon Bluetooth-yhteyden?

Siirry multimediasi valikkoon ja valitse ”Asetukset”. Siirry sieltä Bluetooth-yhteyteen ja seuraa verkkoyhteyden mahdollistavia ohjeita. Avaa älypuhelimestasi Bluetooth-yhteys ja salli se. Yksityiskohtaiset ohjeet löydät oheisesta oppaasta.

Miten Apple CarPlay ja Android Auto toimivat?

Apple CarPlay otetaan käyttöön kytkemällä iOS-laitteesi autosi USB-porttiin. Valitse infovalikosta menu-osio ja sieltä CarPlay.

Android Auto otetaan käyttöön lataamalla Android Auto -sovellus puhelimeen. Sen jälkeen älypuhelin ja sen Android Auto kytketään auton USB-porttiin. Auton infovalikon menusta valitaan Auto Android. Android Auto ei ole toistaiseksi saatavilla Suomessa Google Play -sovelluskaupassa, mutta joissain uudemmissa Android-puhelimissa se kuuluu jo tehdasohjelmistoon.

Voinko käyttää Google Mapsia, Wazea tai Spotifyta autoni multimedialaitteessa?

Kyllä, edellyttäen, että olet kytkenyt älypuhelinyhteyden auton laitteistoon. Sinun on lisäksi yhdistettävä älypuhelin johdolla autosi laitteistoon.

Tarkasta palveluiden mallikohtainen saatavuus ylempää kohdasta "Palveluiden saatavuus malleittain".

Miten voin ottaa käyttöön ”Lähetä reitti autoon” -palvelun MyT-sovelluksen kautta?

"Lähetä reitti autoon" -palvelun avulla voit suunnitella ja valmistella matkaasi etukäteen älypuhelintasi hyödyntäen. Luotuasi mieleisen reitin voit lähetää sen valmiiksi autosi navigaatiojärjestelmään.

Mahdollistaaksesi tämän palvelun, sinun on yhdistettävä autosi MyT-tiliin.

Voit tehdä sen kahdella tavalla:

• Olet autossasi ja Bluetooth tai wifi on aktiivisena. Klikkaa multimedialaitteiston valikosta "Asetukset". Valitse "Online"-välilehti, sieltä "Toyota Online" ja sieltä lopulta "Olemassa oleva tili". Syötä sitten MyT-tunnuksesi. Tarvitset sitä siirtyäksesi My Toyota -portaaliin. Saat viestin: ”Saimme uuden laite id:n”. Vahvista id.
• Voit mahdollistaa "Lähetä reitti autoon" -palvelun myös suoraan sovelluksesta auton multimediavalikosta. Siirry asetuksiin painamalla ratassymbolia ja valitse "Auto"-välilehdellä "Multimedialaitteen rekisteröinti". Seuraa sovelluksen ohjeita.

Yksityiskohtaiset ohjeet löydät oheisesta oppaasta.

Miten päivitän ohjelmistot ja kartat? Päivittyvätkö ne automaattisesti?

Automaattiset internetin kautta ladattavat karttapäivitykset toimivat Touch 2 -multimediakeskuksen uusimmassa MM19-versiossa. Multimedialaitteen tulee olla aktivoitu ja yhdistettynä internetiin. Yksityiskohtaiset ohjeet löydät oheisesta oppaasta.

Voit päivittää järjestelmäsi myös manuaalisesti lataamalla päivitykset My Toyota -portaalin sovelluskaupasta. Pura ladattu ZIP-tiedosto USB-tikulle ja liitä USB-tikku autosi USB-porttiin. Seuraa näytön ohjeita suorittaaksesi päivitys loppuun.

Mikä on paras tapa tehdä reittisuunnitelma?

Voit hyödyntää MyT-sovelluksen "Lähetä reitti autoon" -palvelua välittääksesi reittisuunnitelmasi autoon. Siirry aluksi "Palvelut"-välilehdelle ja valitse "Jaa autoon". Klikkaa "Kohde" ja anna osoite. Voit suunnitella lisäksi yhdeksän välikohdetta ja antaa lopullisen päämäärän klikkaamalla "+" -painiketta. Lähetä lopuksi reittisunnnitelma autoosi.

Kun olet autossasi, varmista, että wifi-yhteys on päällä. Helpoiten luot sen älypuhelimen ja Bluetoothin avulla. Kun yhteys on luotu, autosi lataa reittisuunnitelman. Valitse sen jälkeen "Suosikkikohteet" multimedialaitteestasi ja löydät äsken lähettämäsi reittisuunnitelman.

Yksityiskohtaiset ohjeet löydät oheisesta oppaasta.

Milloin kolmivuotinen MyT Multimedia -kausi käynnistyy?

Kautesi alkaa siitä hetkestä, kun syötät MyT-tunnuksesi multimedian infovalikkoon.

Miten voin tarkistaa My Map Car - ja MyT Multimedia -palvelutilausteni päättymisajankohdan?

Saat viestin multimedialaitteistosi näytölle 30 päivää ennen kolmevuotisen kautesi päättymistä. 15 päivää ennen kauden päättymistä saat huomautusviestin päivittäin. Päättymisen jälkeen huomautusviesti ilmestyy näkyviin joka kerta, kun yrität käyttää palvelua.

Lue lisää:

Täysin uusi Toyota Yaris Täysin uusi Toyota Yaris Uudessa Yarisissa energinen ulkoasu ja modernit varusteet sekä liitettävyyspalvelut yhdistyvät edistykselliseen hybriditeknologiaan, entistä suurempaan sähköajon osuuteen ja ensiluokkaiseen turvallisuuteen. Aktiiviseen elämäntyyliin täydellisesti sopiva kompakti tehopakkaus on kotonaan niin maanteillä kuin kaupungin sykkeessä. Tulossa: Uusi Highlander Hybrid Tulossa: Uusi Highlander Hybrid Hybridikatumaasturi Toyota Highlander saapuu ensimmäistä kertaa Eurooppaan. Hienostunut ja tyylikäs hybridi tarjoaa väljät tilat seitsemälle hengelle, älykkään AWD-i-nelivetojärjestelmän tuoman varmuuden, ensiluokkaisen turvallisuuden ja kahden tonnin vetomassan jarrulliselle perävaunulle. Uusi Toyota RAV4 Plug-in Hybrid johdattaa ladattavat hybridit uuteen aikakauteen Uusi Toyota RAV4 Plug-in Hybrid johdattaa ladattavat hybridit uuteen aikakauteen Toyotan hybridimalliston huipulle asettuva uusi RAV4 Plug-in Hybrid -malli edustaa Toyotan näkemystä kaikkien tarpeet täyttävästä ladattavasta hybridiautosta, jossa huikea suorituskyky ja pieni energiankulutus kohtaavat kaikissa tilanteissa. Se tarjoaa kaiken sen, mitä RAV4-mallilta on totuttu odottamaan - ja vielä paljon enemmän: yli 300 hevosvoiman tehon, erinomaisen kiihtyvyyden, pienen kulutuksen, äärimmäisen alhaiset päästöt sekä jopa 74 km ajomatkan ladatulla sähköllä. Rahoita lisävarusteet ja korjaukset kätevästi Toyota Huoltorahoituksella Rahoita lisävarusteet ja korjaukset kätevästi Toyota Huoltorahoituksella Tarvitsetko autoosi yksilöllisiä lisävarusteita, uuden rengassarjan tai korjauspalveluita, joita autovakuutuksesi ei kata? Toyota Huoltorahoitus on helppo ja edullinen palvelu, jolla katat ja hallitset lisävarusteisiin ja huoltoon liittyviä kuluja.
Täysin uusi Hilux Täysin uusi Hilux Jykevä ulkoasu ja vahva sydän. Uusi Hilux on testattu äärimmilleen, ja se jatkaa sitä voittamattomuuden perinnettä, josta Hilux tunnetaan. RAV4 Plug-in Hybrid Business RAV4 Plug-in Hybrid Business Toyotan hybridimalliston uusi lippulaiva, RAV4 Plug-in Hybrid AWD-i, johdattaa ladattavat hybridit uuteen aikakauteen. Se on tehokkain koskaan valmistettu RAV4-malli. Toyota Corolla -mallisto Toyota Corolla -mallisto Tutustu maailman suosituimpaan automalliin. Toyota Corolla -hybridit tarjoavat todellisen ajonautinnon, ja intuitiivinen teknologia sekä vakioidut turvallisuusominaisuudet tuovat mielenrauhaa tien päälle. MyT-sovelluksen käyttöönotto MyT-sovelluksen käyttöönotto Lataa MyT-sovellus ja kaikki on mukavasti käden ulottuvilla. Oletpa sitten pitkäaikainen Toyota-kuljettaja tai juuri hankkinut uuden Toyotan, MyT-sovelluksesta löydät kaikki tarvitsemasi tiedot samasta paikasta.
Evästeasetukset sivuillamme

Käytämme evästeitä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen takaamiseksi sekä hyödyntääksemme kolmansien osapuolien palveluita sivuston toiminnan parantamiseksi ja mainonnan kohdentamiseksi. Suosittelemme pitämään kaikki evästeet päällä, mutta voit tarvittaessa tehdä muutoksia asetuksiin alla olevan valinnan kautta. Lisätietoa on saatavilla evästeasetuksissa.