POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/compare-v2/fi/fi
Read timed out
Proace Verso EV 360°
Pyöritä autoa tarkastellaksesi sitä eri kulmista
Moottori
Tehokas sähkömoottori
Proace Verso EV:n sähkömoottori on maksimiteholtaan 100 kW / 136 hp ja maksimivääntömomentti on 260 Nm. Mallin sähköajokantama on 304-312 km*.
Tilaa kaikile matkustajille
Muunneltavat sisätilaratkaisut
Varustetasosta riippuen Proace Verso EV on saatavilla 7, 8 tai 9 -paikkaisena. Saatavilla oleva avattava takaluukun ikkuna ja sähkökäyttöiset liukuovet tarjoavat mukavuutta ja käytännöllisyyttä.
Turvallisuus
Turvavarusteet vakiona
Proace Verso EV:n turvavarusteisiin kuuluvat mm. automaattiset kaukovalot, vakionopeussäädin, nopeudenrajoitin, liikennemerkkitunnistus ja kaistavahti. Lisävarusteena on saatavana lisäksi kuolleen kulman varoitin sekä Pre-Collision -järjestelmä. Nämä ominaisuudet yhdistettynä viiden tähden Euro NCAP-törmäystestitulokseen tekevät Proace Verso EV:stä turvallisen matkakumppanin.
Kattava vakiovarustelu
Varusteet
Korkean vakiovarustetason ansiosta voit nauttia jouhevasta matkanteosta jo perusversiosta lähtien. Proace Verso EV:n vakiovarusteet sisältävät mm. pysäköintitutkat takana, kaistavahdin, nahkaverhoillun ohjauspyörän, 16" teräsvanteet koristekapselein, automaattisesti tummentuvan taustapeilin, kuljettajan istuimen korkeuden ja ristiselän tuen säädöt, lämmitettävät etuistuimet, 7" kosketusnäytön, tilapäislatauskaapelin (8A), latauskaapelin 32 A ("mennekes" Type 2 Mode 2), E-toggle -ajotilavalitsimen sekä älypuhelimen integraatio-ominaisuuden.
*Sähköajokantama ja sähkönkulutus on mitattu WLTP-standardin mukaisesti kontrolloidussa ympäristössä. Toteutuneet arvot saattavat poiketa mitatusta. Sähköajokantamaan ja sähkönkulutukseen vaikuttavat ajotapa sekä muut tekijät mm. lämpötila, tieolosuhteet, liikenne, ajoneuvon kunto, varustelu, kuorma ja matkustajien määrä.
**Latausteho ja -aika on mitattu kontrolloidussa ympäristössä ja vakiolämpötilassa. Toteutuneet arvot saattavat poiketa mitatusta. Suurin hetkellisesti saavutettava latausteho voi poiketa selvästi keskimääräisestä lataustehosta. Latausteho voi olla merkittävästi tavanomaista matalampi esim. Suomen talviolosuhteissa. Lataustehoon ja -aikaan vaikuttavat mm. käytetty latauspiste, lämpötila, auton käyttö, akuston varaus, lämpötila ja peräkkäisten latausten tiheys.